To jest najważniejszy tekst w jakim można poczytać co mam do powiedzenia na temat wykorzystania wideo i technologii w czasach pandemii Covid–19.
Jak zawsze zaczął się od pierwszego kroku, czyli od wiadomości na Twitterze do Sylwi Czubkowskiej, redaktorki prowadzącej „Spider’s Web+”
Oboje uznaliśmy, że opowieść o tym jak technologia pomogła kulturze przestawić się na nowe tory i to z perspektywy takiego miasta jak Kalisz, może być interesująca. Sylwia podjęła decyzję, Anna Nicz przybyła do Kalisza na „wizję lokalną” i tak powstał ten reportaż:
Poczytacie tam o roli wideo, o początkach całe procesu i o tym co się udało, a co nie ;). To trochę rozwinięcie tematu, z jakim pojechałem na konferencję „Marketing w Kulturze”. A wszystko okraszone spojrzeniem osoby spoza Kalisza, która nie jest umoczona w nasze, lokalne piekiełko.
Poza działalnością Centrum Kultury i Sztuki w Kaliszu, znajdziecie tam także opis zmagań z rzeczywistością, wyzwaniami i problemami technicznymi innych kaliskich organizacji: Stowarzyszenia Multi.Art, Filharmonii Kaliskiej czy Domu Sąsiedzkiego.
Tym bardziej cieszę się, że materiał jest obiektywny i przedstawia wiele różnych sposobów rozwiązania jednego, wspólnego problemu.
p.s. Gdyby ktoś chciał poznać jeszcze więcej szczegółów i marketingowych smaczków, to zapewne będzie można o tym posłuchać na nowym kierunku studiów „Marketing online B2B i B2C”, gdzie będę prowadził jedne z zajęć już za kilka miesięcy.